Foto
Video

Vrácení, reklamace a výměna zboží

Fotografie: Ole Henrik Skjelstad

Vrácení, reklamace a výměna zboží

Pro vrácení zboží zpět společnosti Focus Nordic je nutné splnit následující podmínky:

  • Žádosti o vrácení zboží musí být vyplněny na www.idrive.se/index.php/s/9wIafHZFmGuX5A3 nebo zaslány e-mailem na info@focusnordic.cz, a musí být schváleny ze strany společnosti Focus Nordic.
  • Žádosti o vrácení se nepřijímají u plně funkčních výrobků s výjimkou případů, kde ze strany společnosti Focus Nordic došlo k dodání nesprávného výrobku.
  • Zboží se nikdy nesmí vracet fyzicky zástupcům společnosti Focus Nordic.
  • Za jakékoliv neschválené vrácení zboží budou ze strany společnosti Focus Nordic účtovány veškeré přepravní náklady.
  • Reklamace týkající se vad nebo nesprávného produktu musí být nahlášeny do 8 dnů od data dodání zboží.

 

Poškození během přepravy

V případě poškození během přepravy:

  • Škodu ihned oznamte řidiči, který doručuje balík, a dohlédněte na její správné zdokumentování. Je důležité učinit tento krok ještě před podepsáním dokladu o přijetí.
  • Poškozenou dodávku fotograficky zdokumentujte.
  • Reklamaci zašlete na info@focusnordic.cz. Přiložte popis škody, číslo dodávky, číslo faktury a přiložte veškerou dokumentaci.
  • Obalový materiál z důvodu dalšího šetření škod uschovejte.

Focus Nordic AB, odštěpný závod Zelený pruh 95/97 KUTA centrum 140 00 Praha 4 Česká republika IC: 07395019

Najít na Google Maps

Zvolte si region