Vrácení, reklamace a výměna zboží (pro prodejce)
Pro vrácení zboží zpět společnosti Focus Nordic je nutné splnit následující podmínky:
- Žádosti o vrácení zboží musí být vyplněny na nebo zaslány e-mailem na [email protected], a musí být schváleny ze strany společnosti Focus Nordic.
- Žádosti o vrácení se nepřijímají u plně funkčních výrobků s výjimkou případů, kde ze strany společnosti Focus Nordic došlo k dodání nesprávného výrobku.
- Zboží se nikdy nesmí vracet fyzicky zástupcům společnosti Focus Nordic.
- Za jakékoliv neschválené vrácení zboží budou ze strany společnosti Focus Nordic účtovány veškeré přepravní náklady.
- Reklamace týkající se vad nebo nesprávného produktu musí být nahlášeny do 8 dnů od data dodání zboží.
Poškození během přepravy
V případě poškození během přepravy:
- Škodu ihned oznamte řidiči, který doručuje balík, a dohlédněte na její správné zdokumentování. Je důležité učinit tento krok ještě před podepsáním dokladu o přijetí.
- Poškozenou dodávku fotograficky zdokumentujte.
- Reklamaci zašlete na [email protected]. Přiložte popis škody, číslo dodávky, číslo faktury a přiložte veškerou dokumentaci.
- Obalový materiál z důvodu dalšího šetření škod uschovejte.